nya snygga glas :)

Det blev inga skor för min pryda mor, hon kunde inte hitta några. Ett par hon provade var grymt snygga, kilklack, mörkgråa från sixtyseven, dom la hon undan tills på måndag, vi får väl se om hon köper dom.

Jag fick iaf en kofta från gina tricot, en sån som stina-lee har, jag har funderat på en sådan sen dom kom ut i butiken för läääängesedan men det har inte blivit av att jag köpt den, plånboken sa ifrån. Nu hade dom hängt ut den för 99:- så jag fick den av mamma :) En ljusljusrosa.
På stan träffade jag Karin och Noa, hann inte prata sådär jättemycket eftersom mamma var så inne i hennes skoletande. När jag fyllde år så fick jag ju presentkort för 300:- av Johans mamma på inspiration, har inte använt dom förns idag. Jag köpte glas för pengarna, det blev 8 glas från S&P, skitsnygga! Dom fanns även i grönt men jag tycker att svart är mer klassiskt och funkar bra till allt.

image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0