Ny hårfärg?

Blöh, jag känner mig inte alls pigg idag. Imorse när jag vaknade hade jag så jävla ont i magen. Jag blev förbannad och ringde till dagiset och sjukanmälde mig, efter det så ringde jag till vårdcentralen. Jag berättade om mitt problem och det första hon sa var magkatarr, hon förklarade hur jag skulle göra för att förbättra detta genom att äta på fasta tider, inte så mycket men ofta. Jag får inte äta starka saker, pizza är ett big no, no och samma sak gäller hamburgare.

ikväll ska jag och mamma ta bilen in till stan med troja. Jag ska jobba lite medan mamma är ute och går långpromenad med troja sedan ska vi mötas på torget och jag ska gå och köpa hårfärg tror jag, vad tycker ni gott folk? ska jag behålla mitt blonda hår eller ska jag bli mörk igen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0