Nu har jag sett klart isprinsessan

Nu har jag sett klart isprinsessan, fick ladda ner andra delen. Visst filmen var rätt bra. Det är sällan det inträffar att man tycker att filmen var bra efter att man läst boken men jag måste säga att jag faktiskt tyckte om filmen. Dom hade misslyckats med en hel del grejer men över lags så var den faktiskt bra.

Erika ser inte alls ut som jag föreställt mig, hon skulle vara mer attraktiv, inte så blyg, inte så många tänder. Antingen ljusare eller mörkare hår.
Patrik är inte ens liiiiite lik beskrivningen i boken. I boken ser jag honom som rätt ung, lite ruffsig frisyr, rätt snygg och inte så "gubbig".
Mellberg var hur bra som helst, precis som jag tänkt mig honom!
Annika och Erika kunde ha bytt roller med varandra, det är en bra förklaring på hur jag trodde att dom skulle se ut.
Dan var ju svinlik.

Jag skulle vilja reccensera den här filmen i ett jättelångt inlägg men jag tror inte att någon är intresserad. Nu ska jag gå och lägga mig, se FNL och sedan sova :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0