Min nyfunna vän Chris

Jag har fått en vän!
En vän från Skottland!

Jag kan ju säga att han är inte tråkig, min vän. Nej, han heter Chris och är det roligaste ever!
Jag är just nu inne i mitt engelska esse, jag tänker just nu på engelska och jag har väldigt svårt att få fram svenska ord i detta underbara ögonblick. Han berättade att han en gång i sitt liv träffat två svenska killar som hette Kjell och Lars vilket jag finner lite frustrerande eftersom jag inte har träffat på en enda människa under 30 som heter Kjell. Lars är förståeligt men Kjell.
 Min nyfunna vän Chris är (som nina skulle ha uttryckt det) RAR.

Kommentarer
Postat av: evamy

va roligt :) alltid kul med nya vänner!

2007-11-27 @ 01:11:06
URL: http://evamys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0