man blir ju förbannad

Jag blir så jävla förbannad, vad vill TV4 med idol?! Alla verkar bråka med varandra utom tjejerna på eftersnack. Varför är Andreas fortfarande kvar i tävningen? varför är hans tänder lika gula som hans hår? Varför står han på idolscenen istället för Robert? Jag förstår inte hur Mattias kunde åka istället..

Marie Picasso såg ut som en pickande höna när hon gick med böjda knän, pickandes med sitt huvud. Jag vet inte vad hon hade för sig ikväll och jag har ingen aning om varför han, lets dance-killen säger att det var bästa scenrörelserna under programet? nej, hon skulle ha haft bättre hållning, då hade jag kunnat höra vad hon sjöng istället för mammas skratt.

Sista året för idol I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0