Isprinsessan

Isprinsessan i mitt hjärta, den första av alla de bästa!
Imorgon klockan 21.00 börjar första delen av isprinsessan på 1an.
Jag ska inte se idol trots allt, jag lovade mig själv  att jag aldrig mer skulle titta efter förra fredagen då Evelina åkte ut istället för Sam. Nej tacka vet jag Camilla Läckbergs Isprinsessan. För alla som inte läst boken så kan jag berätta att Camilla läckberg är numera Sveriges bästa författare. Förrutom stieg larsson då men han är ju död.

image147
Niklas Hjulström och Elisabet Carlsson har rollerna som Erica Falck
och Patrik Hedström när Isprinsessan och Predikanten blir tv-serier i SVT.


Isprinsessan

Läckbergs deckare blir film Elisabet Carlsson och Niklas Hjulström spelar huvudrollerna som Erica Falck och Patrik Hedström när SVT gör tv-serie av Camilla Läckbergs succéböcker Isprinsessan och Predikanten. I övriga roller syns bland andra Göran Ragnerstam, Lotta Karlge, Magnus Krepper, Malin Morgan och Figge Norling. I Fjällbacka, där alla vet allt om varandra och det yttre skenet har stor betydelse, blir uppståndelsen stor när Alexandra Wijkner hittas död i ett badkar. Vem har mördat henne och varför? Vad hände för tjugofem år sedan som till varje pris måste hållas hemligt? Författarinnan Erica Falck som nyligen återvänt till orten efter föräldrarnas tragiska död, dras in i ett fall där trådarna leder tillbaka till den egna barndomen. Den lilla polisstationen i Tanumshede ställs plötsligt inför sin största utmaning hittills.

Kommentarer
Postat av: ninis

vilken jäkla osis bara att skådespelarna är 20 år äldre än vad dom framställs som i boken och att mannen bakom kameran inte hade någon rutin på vinklar..............................

2007-11-04 @ 15:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0