i-landsproblem

Johan ringde och frågade om han skulle komma och hämta mig efter spelningen ikväll, han skulle hem till sin mamma och undrade om jag ville följa med och sova där. Han kommer kanske hit runt 4 isf, frågan är om jag orkar. Han sa att han skulle ringa senare så fort han fick tid. Imorgon ska jag och mamma fortsätta vårat sökande efter skor, undrar om jag hinner tillbaks till stan imorgon innan affärerna stänger, det är ju ändå söndag imorgon?

Jag skulle vilja ha ett jobb NU, jag gör fan vad som helst för pengar känns det som. Jag ska gå på NK imorgon och höra om dom behöver extrapersonal där. Ge mig ett jobb NU

Kommentarer
Postat av: Daphne Doggy

ge mig ett till ;)

2007-11-17 @ 22:54:54
URL: http://blondinandthecity.webblogg.se/
Postat av: IMT

haha ibland e d rätt skönt att ha ett extrajobb...

2007-11-17 @ 23:00:23
URL: http://imlittlemisstroublebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0