Hotelljul?

Idag är det jätteskönt väder ute, det är snö, rätt kallt inte jättemycket sol, bara sådär perfekt att man inte får ont i ögonen när man går ut. Mamma ringer just nu till min moster och morbror för att höra hur det blir på jul. Jag vill inte fira julafton med dom, jag vill fira min julafton i arjeplog, i snön med min faster och fabror. mamma oroar sig för att troja inte ska få följa med men alla som ska dit har typ minst två hundar och malin sa när vi var där att det var klart att våran hund också skulle följa med. Där uppe ska dom hyra hotellet för att det blir rätt mycket folk, gästerna får bo på hotellrummen, jacuzzin och bastun kommer att vara tillgängliga, precis som gymmet. Vi kommer garanterat att få köra massa skoter och fyrhjulingar. Det finns inget jag hellre vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0