finally!

Nu har brorsans kompis farit hem till tjejen och äääääntligen får telefonen svalna. Den har verkligen gått varm idag.

Jag, mamma och brorsan har varit på stan, han fick nya skor, en mössa och så.
Jag fick nya vantar, jättesöta, jag känner mig som ett barn med dom!
Mamma köpte ett par vantar hon med.

Nu är jag vrålhungrig och känner mig sugen på kyckling. Efter maten ska jag och Johan till en pizzeria för det är någon där som ska köpa hans telefon haha och sedan ska vi vidare till farmor och farfar och hämta den där grejen.

Kommentarer
Postat av: K

Åhhh, har du smakat bajs? Vad äcklig du är!
Jag vill inte va kompis med en bajsätare!

2007-11-01 @ 18:13:01
URL: http://jagvetintevadupratarom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0