Carmen Electras Fitness Collection

oj, igår fick jag och nina knäppen och åkte till övik. Där spenderade vi våran tid (15.00 - 17.30) på Cubus. Jag tror att tillsammans så provade vi vartenda plagg i butiken. Jag köpte ett par bruna, skitsnygga jeans. En svart tunika och underkläder. Nina köpte en brun tunika :) Sedan gick vi och tog varsin McFeast innan vi åkte hem igen. nu är jag utan pengar igen och november har precis börjat. jag förstår inte hur jag ska klara av att spara pengar till england. Jag måste verkligen hålla i varenda krona nu.

När vi kom hem så hade vi lite ångest över middagen så vi tänkte att vi skulle träna lite. Nina gick över till sig och hämtade Carmen Electras Fitness Collection disc 2 och sedan satte vi igång. Det var tufft men det är först nu som jag känner av träningsvärken. skönt vare.

image161

Idag har jag varit på min första APU-dag. Jag är så trött att jag kan somna stående.
Ungarna på dagis kallar mig "fröken, fröken", ser jag ut som en fröken, fröken eller?
Nej. Jag ser ut som Lekmannen. Jag är skapt för att leka, skapt att måla hajar och elaka häxor.

Det kom en kille och hälsade på på dagiset, han lekte att han var Häxan surtant, jag skrattade gott och tänkte på K.



Nu ska jag gå och kolla ifall ugnspannkakan är klar, jag och Johan ska på opera ikväll haha, det blir naaaajs! Hoppas att Nicklas och Johanna kommer också :)

Hejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0