Bowlingkväll

Jag har haft jättemysigt med allihopa ikväll! Först gick jag och johan på balder och käkade taccobuffé med Imse, Johanna, Nicklas, Simon och Maria för att Nicklas fyllde år igår, det var jättemysigt! sedan gick vi hem till johan och käkade glass och lite sånt, efter det så åkte vi till bowlinghallen och bowlade gärnet, hur roligt som helst :)
Jag ägde alla.

Jag och Johan ska till hans mamma imorgon på kalas, det blir bra, Nicklas och Johanna ska kanske följa med! Det är helt sjukt hur mycket jag faktiskt saknar dom.

hur som helst så ska jag och hjärtat gå och lägga oss nu så vi orkar oss upp imorgon. jag lägger upp bilder från kvällen imorgon eller något.
Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0